Jag fyller 40 snart!!

Jag fyller 40 snart! Eller snart och snart men i maj-08,det är ju ganska snart va?!?
Då jag tänker på det blir jag nästan lite nervis.Jag har varit med på så mycket
tok då mina vänner har fyllt år så jag lär få lida!

Tanken kom att "tänk om dom drar ihop alla karlar/pojkar jag haft i mitt liv och
gör en "här är ditt liv Lillbabs" av det!!  Ja fast med mitt namn då of course för
jag heter ju inte Lillbabs GULP!!Tänk er själva ett rätt bra gäng som står där och sjunger
"Är du kär i oss ännu lilla Lillan,Har du kvar dina känslor för oss"
DÅ...då ni...ligger jag risigt till!image398
Ja okej ...vissa vill jag säkert träffa igen men några stolpskott har man ju
gått på här i livet! Trust me!!
Men ...NÄÄÄÄÄÄÄ så taskiga kompisar har inte jag va??!? (LÄS NU DET!!!!!!)

Nä dom hittar säkert på något snällt,som att bara mysa ihop lugnt och fridfullt för att
slutligen avsluta det med tidig hemgång i relativt bra skick!!

Och vem jag försöker lura nu det  vet jag inte själv!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0