Lagt in en högre växel...

Idag är tanten i gasen må ni tro!
Har redan gjort min lista....skönt!! Nu återstår bara handlingen i morgon:)
Idag är det torsdag,nästan lika bra som fredag faktiskt för i dag kommer Håkan hem
och är ledig fredag,lördag,söndag! Jippie!
Fördelen  med att han ligger borta på jobb är väll att man aldrig hinner tröttna
på varandra och verkligen hinner sakna varandra....Man är nykär varje vecka:)))

Världens bästaste Håkan är han iallafall...♥
OCH....han har varit i mitt liv en gång förrut..innan vi träffades igen för 4 år sedan men det
är en annan historia jag kanske tar här någon gång:)


Kommentarer
Satu

åååh tack så mkt!

Det låter som du hittad din DRÖMMAN! *ler*

hihi -jag gör det en dag också (hoppas jag)

2007-10-25 @ 09:13:49
URL: http://satuelisa.blogg.se
Satu

Hm - karln har inte hört av sig ,elelr kommit hem än.

DIVORCE

2007-10-25 @ 09:14:38
URL: http://satuelisa.blogg.se
Annsingen

Satu: Ja man hoppas ju alltid det....men denna gång är jag nästan 100 %....Tro mej..har gått på mina minor jag oxå...det ska GUDrun veta;))

2007-10-25 @ 09:15:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0