Nedsläpp snart...

Snart nedsläpp i matchen Timrå-Luleå...eller snart men om en timme.
Jag valde att se matchen hemma ..min systerson skulle komma också samt att
jag kände det skulle bli stress efteråt då matchen slutar typ 17.15 och vi ska vara
borta 19.00...
Ni vet...tjejer o smink o hår o så...:))

Har ialla fall tagit en öl jag sitter o smuttar på...halva nöjjet med att gå ut
eller på fest är ju egentligen innan...Ni vet förberedelserna..

Är ingen vintjej...näpps...Öl ska de va...
Hahaha låter som någon raggarbrutta ...fniss...Men lovar det är
jag INTE!...

Och där tycker ni kanske jag har fördomar?!?
har jag ju inte egentligen men öl förknippar man ju med raggarkulturen ..
Eller?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0