Normal eller inte??

Man ska han under 30 kryss för att vara normal

(  ) Jag har dragit ut 3 eller fler tänder.
(  ) Jag har brutit något
(X) Jag har börjat blöda väldigt mycket.
(X ) Ibland önskar jag att jag dog.
(  ) Jag är rädd för döden.
( X) Jag tror att det finns spöken & hus/gårdstomtar.
( X ) Jag har sett ett spöke eller en hus/gårdstomte.
Totalt: 4

(X) Jag har ramlat av en stol.
(X) Jag har skrattat så att jag inte kunnat stå upp.
(X) Jag har gråtit väldigt mycket.
(  ) Jag har rymt hemifrån.
(  ) Mina föräldrar har slängt ut mig ur huset.
(  ) Jag tror på Gud.
Totalt: 3

(  ) Jag använder nån form av eyeliner/kajal.
(X) Jag använder mascara.
(  ) Jag använder skarpa färger på mina läppar.
(  ) Jag dricker inget annat än vatten.
(X ) Jag är galen i godis.
(X) Jag är tuff.
(X) Jag är över 144 cm.
(X) Jag är över 155 cm.
Totalt: 5

(X) Någon har sagt att jag är liten inom det senaste året.
(  ) Någon har sagt att jag ser längre ut på bild.
(X) Jag är blondin (naturligt, räknas verkligen det? jaja, KÖÖÖR BARA) 
( ) Jag är brunett (ja fast ditfärgat dårå, RAWR)
( ) Jag lyssnar bara på punk.
( X) Jag har ljus hy.
(X) Jag blir lätt brun.
Totalt: 4

(  ) Jag väger mindre än 50 kg.
(  ) Jag har en eller flera piercingar.
(  ) Jag har en eller flera tatueringar som inte går att tvätta bort.
(  ) Jag har trampat i hundbajs när jag var barfota.
(  ) Jag hatar choklad.
(X) Jag älskar godis.
Totalt: 1

(X) Jag har gråtit när jag tänkt på ett minne.
(X) Jag har skrattat när jag tänkt på ett minne.
(X) Jag är känslosam.
(X ) Jag brukar känna mig som en idiot.
(  ) Jag undrar varför jag föddes ibland.
(  ) Jag tror att Eva och Adam var dom första människorna på jorden.
(  ) Jag tror på gud. (har inte den redan varit? humhum) 
Totalt: 4

(  ) Jag har sett samma film 3 gånger i rad.
(X) Jag har lyssnat på samma låt 6 gånger i rad.
(X) Jag har dödat en spindel.
(  ) Jag har försökt dränka massa myror.
(  ) Jag har kissat på mig av skräck när en eller flera insekter krypit på mina ben
(  ) Jag har skrikit av skräck när en eller flera insekter krypit på mina ben.
Totalt: 3

(  ) Jag är allmänt ointressant.
(  ) Jag är tråkig.
(X) Jag får andra att skratta.
(X) Jag skrattar ofta.
Totalt: 2

Totalt: 26

NORMAL?!!??! Såg ni det nu då???!?!? :)))


Kommentarer
Berntaurora

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-05-19 @ 10:55:43
URL: http://berntaurora.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0