ON var redan på tror jag!

Idag hade nog någon tryckt på min onknapp medans jag sov!
har hunnit duscha,fixat håret och gett mej ett ansikte.
Dessutom slängt in överkastet i tvättmaskinen.druckit kaffe
och läst morgontidningen.
Otroligt  och klockan är bara 07.00...
Nu ska jag snart gå med Abbe och slinka in på
Ok/Q8 och hämta ett paket från H&M???
Ingen aning om vad det är,inget minne av att jag skickat efter
något.Fick helt plötsligt på fredagkväll ett mess
om att jag hade paket att hämta..Spännande att se
vad jag nu glömt att jag gjort:))


Kommentarer
Satu

ja vill se vad som är i paketet!
älskar paket...
även fast dom inte är till mig...*knäppis*

Vi var oxå vakna kl 6 blä!
för första ggn på länge slog jag inte poå datatn det första jag gjorde...DE DU!!
utan först nu...
Jag och Cassie satt i soffan och mös i mörkret.

hihi *nyfiken i en strut*

2007-10-29 @ 07:23:24
URL: http://satuelisa.blogg.se
Annsingen

Satu:Jag lovar...lägger ut kort så fort jag bara hinner:)))
Och du..livet skulle vara bra mycket tråkigare om man inte fick vara nyfiken*S*

2007-10-29 @ 07:43:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0