Onödig info

Hur gammal är du om fem år? 44

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Räknas natt? Min sambo isf..

Hur lång är du? Sträcker jag på mej når jag till översta hyllan i köksskåpet

Vilken är den senaste filmen du sett? Pass

Vem ringde du senast?  Min sons fröken.

Vem ringde dig senast? Mamma

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.

När såg du senast din mamma? Någon dag sedan

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du i dag? 04.50

Vilken är din favoritplats? Hemma

Vilken plats föredrar du minst? en öde ö mitt i smällkalla vintern

Var tror du att du befinner dig om tio år? Hm..mitt i livet..?

Vad skrämde dig om natten som barn? Inget..var ett modigt barn...JO Hedvigs näsa då den växte!!

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min son

Hur stor är din säng? Stoooooooor

Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.

Sover du med eller utan kläder? Så lite som möjligt

Hur många kuddar har du i sängen? 3

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota!

Är du social? Jepps

Vilken är din favoritglass? Vanilj med krossad choklad

Tycker du om kaffe? Nä...älskar det!!

Vad dricker du till frukost? Java

Kan du spela poker? Nej.

Tycker du om att mysa/kela? Jepps

Är du en beroendemänniska? Beroende av vad?

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Njä

Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska och franska och liiiiiite finska*S*

Har du någonsin åkt ambulans? ja

Äger du dyrbara smycken? För mig är dom iallafall dyrbara.

Vad har du närmast dig just nu som är rött? En tuschpenna

Flirtar du mycket? Beror på hur man menar?

Kan du byta olja på bilen? Nej.

Vilken var den senaste boken du läste? Såld

Läser du dagstidningen? Jo på nätet

Prenumerera du på någon veckotidning? 

Dansar du i bilen? Dansar o dansar...svänger till takten kanske

När var du i kyrkan senast? Sommaren 07

Och denna lista stal jag men minns ej av vem....



Kommentarer
Pederfiona

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2008-08-25 @ 09:15:58
URL: http://pederfiona.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0