Proppmätt....

Nu är vi PROPPMÄTTA!
Gott var de ..Testa att göra det om du aldrig gjort det!!

Vi har hunnit med eftermatenkaffe oxå och lite mys i
soffan:)
Snart är det kväll,denna dag har varit sååååå lång..
Känns som om kockan skulle vara runt 8 redan...GÄSP!
Är ju supermörkt ute.

Barnen är ute,Thobias spelar bandy tror jag och Vickan
glider nog mest omkring...skratt!

Ikväll är det "ensam mamma söker"..Såg att Veronika
fick lite skit av Susanne i dagens Aftonblad..
Helt utan rätt tycker jag..
Susanne kan sköta sitt hon och låta andra sköta sitt..

Thats my side of the story..

Undrar ni vad jag pratar om så klicka på länken:
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article1116462.ab



Kommentarer
Lari

ja, det är hemskt.. att ge sig på försvasrlösa barn.. och att som mor till barnet inte göra nåt.. det är fan illa!

2007-10-28 @ 18:46:42
URL: http://webkocken.blogg.se
Annsingen

Lari: NU är jag inte med??? Barnen gällde det väll inte?????

2007-10-28 @ 18:50:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0