Rena kläder!

Rena kläder gillar jag..
Vet inte om jag sagt det tidigare MEN jag KAN bara inte ha på mej
ett plagg det blivit en fläck på,MÅSTE byta omedelbums!
Vilket ställer till det om jag är borta så klart!Men då lider jag ända
tills jag är hemma och kan byta!

Vet! Hysteriskt!!
Hade en jobbig tid då barnen var små(då dom allt som oftast fläckar ner sej)
men fick naturligtvis lägga band på mej..
Annars är det nog INGET jag är så där pipinett över men just FLÄCKAR!!!
Usch!

Nu ska jag iallfall ta och dra mej in i duschen och sedan sätta på mej
ett ansikte idag oxå!

image455
Min kompis!! :)



Kommentarer
Asa Eden

Haller med dig! Flackar=bleh.....

2007-10-28 @ 11:22:32
URL: http://www.silvia.blogg.se
Annsingen

Ja fyyyyyyyyyy

2007-10-28 @ 12:17:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0