Stanna tiden en stund...

...sätt dej ner,andas långsamt,blunda,känn........DET ÄR FREDAG!!! Jiiiiiihaaaaaaa...
Japp så är det!
Idag är det min underbaraste dag! Fullkomligen älskar Fredagar!

Planerna för idag är att först få iväg tre barn.en tillmormor(dottern med foten)
en till skolanoch en til praktiken...Sedan ska vi iväg och göra vår stor-
handling som sej bör så här i slutet på månaden.
En procedur på några timmar innan allt är på plats ihemmet.
Klockan ett är det dax att ragga upp sonen på skolan för att bege sej
till närmaste Galleria och inhandla en liten partyoutfit till honom.Han ska ut o svänga sina
spinkiga på ett skoldisco ikväll.Det skulle egentligen Vickan med men har själv valt att
inte gå..
Och nu kom hon och sa att "nä men jag går nog på skolan"..skratt...Det svänger fort..

jäjä...innan detta är klart är hon säkert på Disco oxå:))

Nämen nu så är det dax att göra sej vild och vacker! Ja vadå??? Har man bara livlig
fantasi går allt;)))

Tjo Blajs!!!


Kommentarer
Desirée

Godmorgon!
Ja, det är fredag, här är barnen lediga på fredagar så det bär av att köpa överdragsbyxor till dom senare idag.
Har du nåt tips vart man hittar en massa roliga bilder och sånt?
Kram D

2007-10-26 @ 07:39:29
URL: http://dmisenius.blogg.se
KimJ

God morgon! Ha en bra dag! Kram KimJ!

2007-10-26 @ 07:42:03
URL: http://kimj.blogg.se
Satu

godmorgon!

ha ha ha -se dom ungdomarna!

min son ville knappt prata med mig i telefonen igår.. han bara svara pftt och tjuu. Han frågar inte hur jag mår el vad jag gör -och när jag påpekade för honom att han aldrig frågar mig något??
så svarar han palla

hahah såna är dom-ibland blir man inte klok på dom.

Kram

2007-10-26 @ 08:42:16
URL: http://satuelisa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0