God natt....

Nu börjar det att bli dax för kuddhavet för mej tror jag...gäspar så käkarna knakar...Men vill ju se upplösningen på kvällens Idol först..men orkar jag?!? Få väll luta ner huvet i soffan och se om mina ljusblå vill vara med eller inte...

I morgon ska jag iväg och shoppa..behöver nya jeans(ett par till,väntar ju på paket med jeans från Laredoute oxå)samt stövlar och en stövlett av något slag,sedan ska Vickan ha nya jeans och ett par stövlar oxå samt att Thobbe behöver höstskor...så i morgon styr jag kosan mot Birsta City..Tror vi ska vara lat i morgon och äta hamburgare till middag...alltså inte hemma utan på något snabbisställe...SKÖNT att slippa laga mat ibland och burgare brukar ju gå hem hos barn:) och mammor.Jappsson nu ska jag glida ner i soffhörnet!

Sov så gottit! nattinatt....


image40







                                                                               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0