Detta med Engla

Upprör mej så till in i bombens!
JA mitt liv kretsar runt detta just nu!

Har nyss dragit en repa med den sjuka Håkan!


OM det nu är det svinet som gjort det ! Men för faen tala om var jäntan är någonstans!
Och OM det är han! Så är ju straffet  han får löjligt!
Pedofiler i Sverige får 10 månader max 1 år sedan är dom ute!
Löjligt! Ett hån mot familjen!
Nä ! Låt dom pryglas till döds...snoppen ska sakta stympas
millimeter för millimeter!
Har inte ord för sådana ...tänkte skriva människor men nej!
Dom är monster! Vidriga usla ynkliga monster!
Ge honom till mej och jag ska visa hur svin ska behandlas!


Kommentarer
Titti

Inget straff skulle vara plågsamt nog tyvärr... Men ställ mig först i kön så ska jag göra ett försök!
Och som sagt, snälla tala om vart hon finns så vi får lite ro!

2008-04-11 @ 16:48:09
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Titti

Absolut! Vill du ha höger el vänster halva!?
Han som sitter häktad är i från en grannby här, alla där vet vem han är, han kommer inte att få det lätt. Och är han skyldig så är det rätt åt honom.

2008-04-11 @ 16:57:07
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
tiindra

Jag håller helt med dig om allt du skrev..Jag blir så förbannad hur en människa kan göra ngt så ont mot ett barn...En vuxen människa som som ska ha
vett.....som inte kan motstå sin lusta....(tror ju det värsta) Hur fan kan han göra så....Är man så j..kla desperat så kan han väl gå in på en toa och roa sig själv och inte ta oskyldigt barn till hjälp....FAn...(ursäkta)

Hur ska vi kunna skydda oss.
måste jag skrämma skiten ur mina barn så de är livrädda för alla människor de inte känner?
att de aldrig nånsin får tro på någon medmänniska?
bara förvänta sig det värsta.
måste jag förbereda mina barn på den sjuka värld som finns, måste det vara något som de måste få veta när de är så små?

Det är så j..kla sjukt alltihop..man undrar vart samhället är på väg....Satsa pengar på att hjälpa folk så inte oskyldiga ska blir drabbade
istället för att lägga högre löner på de som redan har..(som ett ex)

2008-04-11 @ 19:11:08
URL: http://tiindraz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0