Hit o dit!

Överskottsbolaget...
Rusta...
Coop Forum..
City gross..
Willys...
Coop Forum...

Jepp Håkan har tålamod han!

GPS:en funkade skitbra men rösten som pratar blev
halvt hysteriskt då vi svängde fel i en korsning medvetet
för att höra vad hon sa då...."gör en u-sväng"sa hon 500089 gånger..
DÄR var inte läge att göra det så jag sa till Håkan att vi ska
anmäla tillverkaren för att dom uppmanar till brott....

Men nu är vi hemma och jag har både hårfjerningsmedel...låter mycket roligare
på Norska*S* Samt mina tallrikar,muggar,biskvier,chokladbollar och annat
smått och gott!
En korv och en glass har jag med fått i magen!
Utanför systemet som ligger vägg i vägg med Coop satt en kille med
gitarrr och sjung"Här inne säljer dom sprit"....Hahahaha...
Vickan sa dom hade maskerad på BirstaCity då det i själva verket
var en möhippa och en svensexa....Fniss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0