Medaljens baksida eller undersidan på en sko

Jag kommer att behöva flytta in i mina svarta nya skor.
Varför??
Jo för att inte riskera skavsår  i Stockholm då jag ska trippa
omkring i dom på nattliga aktiviteter..
Här är vi om oss och kring oss serrni!

Stackars Håkan bara då jag på natten kommer att köra klacken
i sidan på honom..

Men jaja...något får man tåla som man också!
Han i sin tur får ju en alldeles strålande vacker kvinna med välsvarvade ben
vid sin sida....
Inte mycket att gnälla för då va??


Kommentarer
Antoniovanessa

really good site!!

2009-07-15 @ 11:15:26
URL: http://antoniovanessa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0