Såja!

Hemma efter lämning av barn och lite handling!
Tror jag har handlat 10 liter mjölk sedan i lördags!

Synd man inte hade bröstmjölk kvar ....då hade ju liksom
mjölkförrådet aldrig varit tomt..
Fast i och för sej...vem vill ha en 18 åring hängandes i vårtan?

Eller ja jo trevlig tanke kanske om det inte är i det syftet och
en bonusson!

Nåja...mjölk får dom naturligtvis dricka! Menar inte så!
Solen är så underbar att jag blir pirrig ända ner i högra lilltån till vänster!

Nu ska jag dricka lite kaffe och invänta morronsamtal från min älskade
sambo! Japp! Han ringer varje morgon vid denna tid för att höra hur allt är och så....gullefjun!


Kommentarer
emma

Haha, vi är 2 som dricker mjölk i vårat hushåll och vi köper nog 10 liter på en vecka ;P hihi

2008-04-23 @ 08:46:05
URL: http://litenemma.blogg.se
Grannen under

Mötet i sig var skit bra, MEN....Den gamla när polischefen med nya flamman ( taxichauffören Jarmo Pistol sambo ) då vet du vem jag menar?
Dom var ju också på mötet och var så himla präktig från början vid mötet när fältarna pratatde. Sen när poliserna ( våran granne Gunnar med kolega ) började att prata om konsekvenser vid fortkörning, att det har hänt Gunnar att han har fått åkt hem till föräldrar med dödsbud mm, du fnittrar fru fd närpolischefs fru och säger till Nicke Gärdin:
- Oj då, vi som har flera trimmade moppar i garaget.
Det värsta är....att dom bara skrattar.
Jag blev skit förbannad!

2008-04-23 @ 09:11:45
URL: http://frubempas.blogg.se
Pernilla

Det är nog tur att du lagt av bröstmjölken. Hur hade det sett ut när bonussonen har polarna hemma? Tänk de som vill ha mjölk i kaffet......nej, lägger nog av att skriva nu.
/P

2008-04-23 @ 09:19:55
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Marra

Vi dricker också hemskt mycket mjölk här hemma. Det går åt ganska mycket i veckan här med. Det värsta med mjölken är att den är så tung att bära med sej hem tycker jag :)

2008-04-23 @ 09:21:46
URL: http://loveorhates.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0