Jahaja!

Här satt man och såg fram emot att få åka på Birsta och
kolla in Timå IKs nya lag för i år utan kläder...ja hockeykläder alltså!
Inte spritt språngande naken...nej nej sådan tur har vi inte!
MEN ..då ringer älgjägaren...ja Håkan..

Duuu,.....skullle vi göra något särskilt nu på förmiddagen..
Hör redan där att nåt är på gång...på rösten ni vet..
Mja säger jag...Birsta och Timrå Ik hade ja ju velat se..
Jaha..men inget annat va??
Näe!
Eller jo travet ska lämnas in..
Jaha men det hinner vi...
Men då kollar vi jaktmarkerna på nersidan med nu på en gång..
Ses om nån timme...

Jaha!?
Japp jag surnade till lite.....lördagförmiddag och vi är lediga
tillsammans och då ska han ränna och kolla älgskit.
Hrmpf!
Jaja....vad är väll en bal på slottet!

Och om någon nu hänger upp sej på det så NEJ jag unnar han inte att göra det han vill....
Läs ironin nu....


Kommentarer
myran

Du är så välkommen till växthuset och inte har du så långt heller....

Mitt i mellan hudiksvall och söderhamn står växthuset :))

2008-08-30 @ 10:55:35
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Jen

Hhahah bra där att ringa och fråga ialla fall hahahahahh

2008-08-30 @ 11:12:51
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0