Tjosan

Jag har nu efter mycket möda och stort besvär besökt det
lokala Apoteket och inhandlat kompresser!
Här ska lekas doktor..om ett tag...sedan...kanske!

Vaktisarna på området här ute var ovänner!
Jisses! Dom skrekde på varann till och med!

Det var ett litet nöjje att höra! Då fattar ni var rolighetsfaktorn
ligger denna dag!

Modern ska flyttas till Infektion då hon har skyhög feber samt extremt
hög sänka..Stackars mamsen!
Vi åker in sedan jag o Pappsen med buss....fniss kommer kännas
som då jag var liten och åkte buss med pappa till stan!
Undra om han bjussar på en sibyllakorv idag då jag är över 40 också??

Men nu! Dammsuga och fixa lunch!


Kommentarer
soffie

Hoppas din mamma kryar på sig fy vad jobbigt,och att din böld försvinner snart!

må gott

2008-08-26 @ 13:07:07
URL: http://soffie69.blogg.se/
Tina

Roligt att du hittade till mig. Inte roligt när man skall behöva vara orolig över sina fäder..o mindre över din böld.. shit så ont det ska göra!! krya på dig!

2008-08-26 @ 13:16:29
URL: http://tinaz.blogg.se/
Camilla

Hallå där!



Ta och hälsa "morfar" att han ska bjuda Ann på en korv på Navet...



Tackar ännu en gång för skjutsen som han gjorde den där torsdagen 12/2 när det var så haaaaalt ute...

2008-08-26 @ 13:20:32
Jen

Ha en liten korv ska du väl ändå ha,,, hälsa pappsen det från mig kram

2008-08-26 @ 14:22:20
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0