Pruppkalas???

Tjoho!
I dag har vi varit på Birsta hela dagen!'Men nästan klar nu!
Några saker kvar men det hinner jag måndag tisdag:))
VI åt lunch på något ställe som jag inte minns namnet på??
MEH! Jag som  är så skärpt:))
Jäjä! Gott var det!

Nu har vi nyss ätit Jambalaya så pruppkalas är att vänta i kväll..
Varför??
Okej..
Röd paprika
Purjo
Gul lök
Vitlök
Krossade tomater med vitlökssmak
Tomater
Oregano
Timjan
Cayennepeppar
Lagerbald
Salt
Vitpeppar
Svartpeppar
Salt
Chilipeppar
Kyckling
Carambakorv
Jamabalayakorv
Räkor
Ris..
Say no more!

Men smakar det så kostar det:)


Nu ska jag fortsätta slå in julklappar och sedan äta Nutella och se Bonde söker på webben!
Tjing!


Kommentarer
mie

Hahaha..pruppa på ni hahaha...Ha en bra pruppig kväll=). Kram!

2008-12-20 @ 19:02:14
URL: http://mies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0