Tjoho!

Hemma nu!
Lika kul som vanligt men det märks väl då vissa
personer är borta ur gruppen (läs sjuka)
Men så är det ju.Vissa känner man mer gemenskap med än andra..

Kul hade vi iallafall!
Luciatåg ska jag anordna nästa fredag!
Har en självklar lucia vid namn Jimmy och Erik som stjärngosse!
Ja alltså min kompis..han som är så snäll och skjutsar mej varje dag! Stackars han:))

Nu ska jag försöka fixa ett spel som jäklas på datorn åt Tobbe,
ner i källaren och leta efter försvunna julsaker! Har dom fått ben tror ni??
Laga mat ska vi även idag! Baka skulle jag med ha gjort...i dag eller så
blir det i morgon!

Nu är det helg!
Snart måndag igen!


Kommentarer
Åsa.S

Kul med luciatåg... ha det fint!

2008-12-05 @ 14:35:57
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Titti

Eller så lägger du dig på soffan med ett glas vin och slappnar av en stund! :o)

Trevlig helg! Kram

2008-12-05 @ 14:45:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0