En stor skara..

Tänkte på en sak igår kväll då jag kom hem från mamma
och pappa!
Alltså undra om vi skrämde stackars Helena,ängeln som räddade pappa.
Ja jag kallar henne Ängeln för det är vad hon är!
Vi är ju en stor bullrig familj som har lika nära till skratt som gråt!
Min pappa är en skojfrisk spontan man trots sin höga(?) ålder!
Att han gillar damer är heller ingen hemlighet. Och jag tror för jag vet inte säkert då jag inte såg
att Helena fick sej en smällpuss eller två,säkert rätt på truten av pappa:)

Vi kanske av andra uppfattas som smått hysteriska människor då inget
ämne är tabu och vi pratar vitt och brett om det mesta!
Men det är MIN familj.En familj som jag älskar över allt annat på denna
jord! Har någon av oss problem så finns alla där.Inte på ett påträngande
sätt utan bara finns där!
Jag hoppas att Helena fotografen och journalisten uppfattade oss
som dom vi är!
Glada positiva varma kärleksfulla människor!
Och inte som galna,pussgalna freaks:))



Kommentarer
Carro

Det tror jag nog att hon gjorde :) I vilket nummer ska ni vara med?

2008-02-22 @ 11:47:50
URL: http://acmd.blogg.se
mie

Tänk om det fanns fler sånna människor som ni=), dom växer inte på träd precis=)

2008-02-22 @ 12:11:26
URL: http://www.mies.blogg.se
Satu

Klart dom gjorde! :D

2008-02-22 @ 18:28:18
URL: http://satuelisa.blogg.se
Helena Aronsson

Men snälla Ann, inte skrämde ni mig! Både jag och Philip fann er familj, mysig, rolig och otroligt charmig och varm, precis som en familj ska vara! Smällkyss...jo, det blev nån på kinden, men bara på fotografens direktioner, riktigt roligt var det att leka modell för en dag, och Inge är jätte gullig ;). Jag såg att pappa fyllde 75 idag, du får hälsa så gott från oss, jag hoppas att ni hade det jätte trevligt och att hälsan fortsätter vara god för er alla! Kan inte säga att jag ser fram publiceringen, men Lena ringde och läste upp texten, så det blir nog inte så farligt. Jag önskar er alla i er härliga familj en riktigt skön fortsättning i vår slasket. Kram/Helena

2008-03-09 @ 23:31:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0