Hajdiho!

Nu har vi varit och varit social med svärföräldrarna
och fått gott fika!
Varit och handlat lite till maten idag också:)
Samt hämtat barnens slalomskidor,bandyklubbor,skridskor
och lita andra ting hos deras pappa:) Sablarns vilka aktiva ungar ...inte lik sin mor!:)

Själv ska jag snart påbörja matlagningen då det är en rätt som kräver lite förberedelse:)

Börjar att känna mej sjuk...vill inte!

Tänkte på en sak i bilen nu då vi åkte då kontrollpanelen eller vad det heter
kom med ett servicemeddelande på displayen!
Så skulle människokroppen också vara utrustad!

Det plingar till och kommer en text på pannan..."Check Brain"
Vore suveränt det!

Vad gör ni för kul då?



Kommentarer
Anette

Vad blir det för god mat hos er idag då?
Vi ska nog äta nåt lättlagat,det mesta känns ganska tungt idag(undra vad det kan bero på)...haha.

Ha en bra söndag!!
/Anette

2008-02-10 @ 14:22:44
mie

Skulle ju vara himla bra det om man var tvungen o checka kroppen=).
Idag har jag testat min stegräknare jag köpte igår, shit va många steg man tar=). Riktigt nöjd där med den=).

2008-02-10 @ 15:31:22
URL: http://www.mies.blogg.se
Markuscarmen

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2009-10-01 @ 08:17:42
URL: http://markuscarmen.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0