Hederligt stulen

Denna lista har jag knyckt hederligt av min grymt snygga Guddotter Carro! 

En lista av tre.


Tre saker som jag ständigt tappar i golvet:
Bestick, nycklar och kastrullock!
Tre matgrejer som jag aldrig äter:
Fiskbullar,bruna bönor,ärtsoppa!
Tre saker jag önskar att jag aldrig börjat med:
Röka,svära(?) prata för mej själv..
Tre personer jag inte skulle vilja vakna upp vid en tidig söndagmorgon:
Carola,grannen,polisen!
Tre saker som jag ofta har borta:
Glasögonen,glasögonen,glasögonen
Tre färger jag har haft i mitt hår:
Svart,rött och blont!
Om jag bara fick se tre filmer resten av livet skulle det vara:
Dirty Dancing,Top Gun och En sång för Martin
Tre dagar ur mitt liv som jag vill ha igen:
En speciell sommarnatt juli-04,Victorias födelse,Thobias födelse
Tre personer som ofta ringer till mig:
Håkan,Vickan,Mamma
Om jag bara fick lyssna på tre låtar resten av livet skulle jag välja:
James Blunt-Goodbye my lover,Foreigner-I wanna know what love is,Air Supply-All out of love
Tre drinkar jag gärna dricker:
Hm...nja har bara en där...Vanilla Sky...
Tre bloggar som jag gillar:
Nu blev det jobbigt..men denna gång väljer jag
Mats A:s och Lenithas



Kommentarer
A

Puss till dig =) Gillar listor men denna var svår... Jag kan leva utan både musik och filmer ju, gör sällan av med saker, dricker inte drinkar och äter det mesta =D

2008-02-11 @ 11:29:56
URL: http://amittilivet.blogg.se
A

Tack vännen... jag förstod det men jag gillar annars listor så jag hade snott den om jag kunnat =)

2008-02-11 @ 11:32:42
URL: http://amittilivet.blogg.se
Hugofride

Greetings. This site is so full of information

2009-03-25 @ 09:20:06
URL: http://hugofride.20six.fr


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0