Kritisk..

Idag är jag kritisk mot mej själv!
Så förbannat!
Håret ser ut som moppen typ...jaja ska fixa färgen MEN skulle
behöva klippa mej..vilket inte hinns innan i morgon!DEPP!

Hyn är allt annat än läcker.....URK!

Låren är alles för feta och bleka..Okej det sista kan jag fixa i solarium
ikväll och i morgon bitti..

Ansiktet är..hm...ja bara fel idag helt enkelt!

Garderoben är alles för tom vad min käre sambo än säger..

Nä fy fasen! Idag undviker jag speglarna..
I morrn är jag säkert oemotståndlig igen!

image1470


Kommentarer
Maria

Vill du ha ett bra tips på en bra blogg? Kolla in sistersact.blogg.se

2008-02-08 @ 13:55:36
Jonaskristiane

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-02-25 @ 10:55:40
URL: http://jonaskristiane.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0