Lööööördag!

Glitter Graphics @ CommentHaven.com

Nu ska jag sola..nyvaken som jag är!


Kommentarer
Ulla

Godmorgon! Sola. Gud, va skönt det lät. Mannen fyllde 45 igår och då var vi ute och åt på en pastarestaurang, som fått bra kritik och vi kan bara hålla med. Idag ska vi på en rekreationstripp. Han har fått reda på att vi ska åka och vad han ska packa med, men han vet inte vart vi ska åka. Jag såg att han inte riktigt gillad att inte få reda på det, för han är lite av en kontrollmänniska. Han har gått här i dagarna tre och kommit med både det ena och det andra förslaget, men jag har kunnat hålla tyst. Ha en skön lördag!

2008-02-09 @ 07:17:26
URL: http://www.ulla67.blogg.se
Mats

Oj, jag måste nog vakna lite till. Jag tyckte först det stod, ...naken som jag är. Solarium är ju farligt. Godmorgon, ha en kanonhelg!

2008-02-09 @ 07:24:46
Gabbi

God Morgon!!
Sola...Mmm..va härligt!!
Ha en fin lördag, vännen..

2008-02-09 @ 07:26:08
URL: http://www.mamsen71.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0