HEJ!

Nu har vi ätit...Raaaaaaaaaaap! Oj en liten fjärt...
"Ja jag vet du är ingen Victoria" *sjunger*

TROR jag har en tendens till tandväk!?!?? Meh! Hur går det till???
Jag som ALDRIG äter karra och hela tiden borstar tansingarna som
om jag vore tandläkardotter?!?!?!

Yeah! Jag iggar det så försvinner det säkert som hundbajs i snön:))

NU NI! Har Håkan fått för sej vi ska se en hockeymatch till?!?!?
Lycka till Raring...Jag tänker inte bevittna nåt som inte har rödvitt eller
Norrlandsdialekt..NO WAY...!

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ tänker sitta här och lyssna på Ugglas Morsan är okej...
och drömma mej bort minst 5 år tillbaka i tiden när 19 åringar fortfarande ville ha sex med mej..
Jehupp!

Vad gör alla snygga människor?


Kommentarer
Mats

Skulle aldrig drömma om att lägga till dig på min tråk-lista. Du är BÄST och hade det inte varit för Håkans skull, hade jag gjort om mig till en trånande 19-åring redan i förra veckan...

2008-01-12 @ 18:45:51
URL: http://matspalats.blogg.se
S A R A

chillar :)

2008-01-12 @ 19:05:08
URL: http://zaaurahs.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0