Huliganmorsa

Idag tar jag på mej rollen som Huliganmorsa igen!
Japp! Dottern har innebandymatcher!
Jag förvandlas från en relativt söt vanlig tant till
en vilt skrikande,frustande,stönande,hoppande
tant som inte drar mej för att lägga krokben på 11 åriga
tjejer om dom spelar i motsåndarlaget!

Jag packar ryggan med pastasallad,energidryck och bananer
ja allt för att orka hålla igång! Dottern får smaka ..ja jo lite!
I pauserna ses jag ståendes ute med ciggen rykande
och taktikblocket i högsta hugg!

Jag säger till dottern "det är bara en lek"
LEK? My ass....bara vinst som räknas!

Domarna hatar jag så länge dom dömmer till nackdel för
vårt lag!

Yepp! Today is that day!
Dottern skäms över sin vilt skrikande mamma ..jag förstår inte varför??
Beter sej inte alla mammor så???


Kommentarer
Ulla

Nja...*L*

2008-01-19 @ 07:07:14
Mats

Godmorgon. Jag giller din inställning, men som du själv säger, bara under matcherna och inte mot barnen! Från en rökare till en annan, haha, än är vi inte utdöda.

2008-01-19 @ 07:39:41
URL: http://matspalats.blogg.se
pej

Haha! Jag kommer lätt bete mig som du när skruttan börjar idrotta. Om hon nu gör det! Jag blir helt vild av idrott. Kanske har det av min bloggmamma? ;-)

2008-01-19 @ 09:20:19
URL: http://pbme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0