I huvet på Gynning..

Såg ni det??
Jag gjorde...hahahaha måste säga den tjejen må inte ha alla
chips i påsen men jag gillar henne...
Fanns tillfällen när jag som mamma blev riktigt nervös iofs..
Som då hon lämnar lilla Sigge(var det va) i vagnen för att
köpa vin ...
Sedan kan man mycket väl förstå hennes frustration då tjejen
ALDRIG slutar gnälla över sin lilla "brännskada"...
Hahaha ja vilken mamma har inte känt den paniken när man gör
allt och inget ändå duger...
Finns säkert folk som såg programmet och tycker det var fruktan-
svärt hemskt mot barnen ...definitivt finns det det....
Men då får vi komma ihåg att det var Teve...hon var inte ENSAM med
de små liven..är  ÖVERTYGAD om att hade någon ansett det var fara
för barnens liv så hade dom ryckt in...Och kanske gjorde också..
Vad vet vi?

Nä Hejja Gynning!
Och ja...vad är grejjen med barn???
Såg ni programmet?


Kommentarer
Ulla

Godmorgon! Hoppas du mår bättre.

2008-01-16 @ 06:04:52
A

God morgon.... Jag gillar Gynning skarpt, men tanken slog mig att de där åttabarnsföräldrarna hade aldrig lämnat sina barn till henne om där inte fanns fler i bakgrunden =) Ha en fin dag...

2008-01-16 @ 07:36:27
URL: http://amittilivet.blogg.se
Annica

Ja det skulle väl vara när hon lämnade lille killen i vagnen å köpa vin som inte kändes riktigt bra...hos alla de där 8 barnen tyckte jag hon klara sig relativt bra ändå...ungen som gnällde över brännskadan hade jag me blive skogstokig på efter ett tag..haha..men oligt att se var det=)

2008-01-16 @ 08:58:14
URL: http://annica123.blogg.se
Monica

Hennes kommentar till flickan ; vill du ha en kaka hahahaha;) men flickan var klok iallafall,tackade ju snällt nej, får då skulle alla andra barn också vilja ha !
sen kalla köttbullar *asg* men det är heller inget ungarna lidera av en gång , lite prutig i magen kanske bara , hahaha

2008-01-16 @ 10:36:47
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Johanna

Jo då, det följdes med stort intresse. Tror hon skulle bli en bra mamma, växa in i graviditeten och moderskapet, bli mindre egocentrisk och klara allt galant. Jag menar, hon har ju bara haft sig själv att tänka på i vaddå, 29 år?
Att sedan, som glamourös 08 kasta sig in i en familj med åtta barn och ändå hantera det såppas bra som hon gjorde tyckte jag ändå var imponerande.
Som du också säger om den här Sigge-episoden då hon lämnar honom ensam i barnvagnen för att köpa vin. Han var ju inte ensam, garanterat inte. Kameramännen och ljudteknikern finns alltid på plats.
Dessutom har hon ett stort hjärta, man såg hur hon brydde sig om den stackars lilla flicka i USA vars mamma försökte göra henne till stjärna.
Gynning är inte dum,
hon är häftig, personlig och naturlig!
Så, nu ska jag vara tyst:D*Asg*

2008-01-16 @ 15:51:08
URL: http://yo-hanna.bloggspace.se
Johanna

Nej, det ska jag inte alls. Grejen med barn(min åsikt)är att vilja föra sina gener och sin släkt vidare.

2008-01-16 @ 15:52:15
URL: http://yo-hanna.bloggspace.se
Emelie

Japp jag såg programmet och säger som du, kanske inte alla chips i påsen men gillar henne med ;)

2008-01-16 @ 23:43:38
URL: http://emiiiiii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0