Bokmal

Jag fortsätter mitt läsande även om det sista
dagarna blivit lite snålt med läsning då jag prioriterat
umgänge med familejn istället(så klart)

Denna kom min snälla syster med (och två till)
häromdagen!
Tänkte starta med den sedan efter Abbes morgonprommis!

"Hej, jag heter Emma. Förr var jag en normal, levnadsglad och förståndig människa & tills jag bestämde mig för att skaffa barn och förvandlades till Kathy Bates i filmen Lida.

Emma Hamilton har allt man kan önska sig. En kul och sexig man: James. Världens bästa väninnor: Lucy och Jess. Föräldrar som har hört det mesta och kan hantera det, och makeup-jobbet hon alltid drömt om. Men plötsligt inser hon att hon vill ha barn. Och snarast möjligt, för hon vill hinna få tillbaka figuren till badsäsongen & Men ingenting går som Emma tänkt sig"




Kommentarer
Susan

Nä han har semester men på nätterna så gör han andra jobb. Som just nu håller han på att designa en sida till ett företag och det hinns inte fixa under dagtid.

2008-07-12 @ 07:56:35
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Susan

Ja, och Eliott är 2 år och Stella är 8 månader=)

2008-07-12 @ 07:57:39
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Susan

Nej, det gör inget att du frågade. Ja, vi hade syskonvagn från början men då åkte Eliott aldrig för han ville gå. Vi sålde den för den var otymplig anyway och Eliott ville som sagt alltid gå. men nu vägrar han ju gå helt plötsligt och ska åka vagn. Så får införskaffa en ny då ju....så jag kan komma ut innan 14 på dagarna.

2008-07-12 @ 08:00:43
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Susan

Jo, vi har en ståbräda men det funkade bara första gången sen vägrar han det också. Envisa barn:P

2008-07-12 @ 08:06:01
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Titti

Ha! Den lät som nått för mig, nått man får skratta till och känna igen sig i! Hoppas du får en bra dag!

Kram (vi har sol! men jag längtar till vintern iallafall!)

2008-07-12 @ 08:10:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0