Gnissel

Inte bara syrran denna vecka som stött på Roger..
i måndags då Håkan och jag sitter och ser teve så hör jag först
hur en dörr gnisslar...ni vet typ gnekar?

Tänker inte på det först men så säger Håkan efter en stund.."hörde du det där"?
Då hade jag också hört ljudet igen...
Jag gick och kollade men inga dörrar fanss som kunde låta..
Och för det andra så låter ingen av våra dörrar så då dom öppnar dom??
Vi gick och lade oss och efter en stund hör vi det igen...
Jag kollar hallen då det kom därifrån men nope!
Vickans dörr var stängd och hon sov..Tobbes dörr var stängd och han sov!
Ingen annan var hemma och Issas och Pontus dörrar var stängda helt..

Ja jag vet inte..


Kommentarer
anne

Vilken sorts hus bor ni i? Hyreshus? Med tanke på hissen..

2008-07-17 @ 08:51:23
URL: http://annnne.blogg.se/
Helena

Han kanske har nåt meddelande som han försöker få fram eller nåt. Eller så vill han ha hjälp att komma vidare.

2008-07-17 @ 08:55:17
URL: http://helu76.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0