Lugn kväll

Vi åt och lade oss faktiskt och vilade en stund!
Skönt!
Suttit på balkongen och kollat in regnskurar,regnbågar,strålande sol!
Det är väderfenomen det!
Moln som likande kroppsdelar såg vi också...eller vi inbillade oss men iallafall!
Gatufesten struntade vi faktiskt i! Visst,suget att åka dit
i kväll också fanns men 700 kronor i inträde för att se The Ark??
Näe tack!

Vi åker in med barnen i morgon på dagen och karusellar oss lite ,äter och myser
med dom för pengarna som kunde gått ikväll istället!
Japps!

Ska kolla mina godiebags nu tror jag..
Den ena betalada man iofs 20 kronor för men fick då
aftonbladet,tidningenn Klick,tidnigen Sofis Mode,godis,spray från
Loreal,en supersöt rosa nyckelring,ett grönt mobilsmycke som blinkar så fint då
det ringer,ett halebop kontantkort ...eh...ja det var nog det innehållet!Själva godiebagen var supersöt...rosa så klart:))
I den andra fick man en festis free,valfri hårprodukt från Loreal(jag valde vax)samt
en blommig väska:)

Den tredje var en liten blå pappväskspåse med en Matrix spray...suveränt!


Kommentarer
jayne

ahh... va kul med godiebags....!!Ja du...

nu ska snart solen komma..



MEN den har kommit..och jag befarar att dte blivit ngt fel... att dne komemr försvinna på söndag...USCH....



ha en bra lördag nu!!! ( ja och ferdagkväll!)

2008-07-04 @ 22:42:15
URL: http://jayne.blogg.se/
vivan

God kväll i stugan!!såå du stanar inne...ja har varit på Byaträff..54 pers...vi grillade och gick tipspromenad...svåra frågor...vi var upp på väderkvarnsbacken och kollade utsikten...och naturligtvis hade jag kameran med...visar i morgon ..efter krysset..natti natti..kramiz

2008-07-04 @ 23:37:49
URL: http://vwellermo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0