Utmanad

Jahaja... då är man utmanad av denna tjej.... att berätta mer om sig själv,eller rätta osanning om vi säger så:))

Gå in på denna sida... hitta ditt sjärntecken, kopiera och skriv vad du tycker stämmer... och inte stämmer. Utmana sedan ett gäng till!
Mina svar står med fet text!

Oxen


20 april - 20 maj


Dina bästa sidor


Oxen är jordnära och sensuell och kan konsten att njuta av livet. Du är dessutom trofast och pålitlig. Har du lovat något, så håller du det, och det finns få människor som är lika lojala som du. Uthålligheten är en annan jättebra egenskap som får dig att slutföra det du börjat med. När du ska göra något är du metodisk, ger inte upp utan jobbar på tills du hittar en lösning. Ekonomisk är du också, och din näsa för goda investeringar har både du själv och andra nytta av. Begåvningen för musik, blicken för skönhet och sinnet för kvalitet ingår också bland dina tillgångar.

Som svar på detta kan jag säga ..JA på allt nästan!!!Ekonomisk jo...i viss mån!Sensuell såklart! Njuter i fulla drag!

Dina sämsta sidor


Du är till exempel tjurskallig, vägrar lyssna ens på de förnuftigaste argument om du har fått något för dig. Svartsjukan och ägandebegäret ska vi bara inte tala om. Du håller hårt fast i det som du anser tillhör dig, även om alla bönar och ber att du ska släppa taget. Och du är långsint. Har någon sårat dig så går du omkring i åratal och grämer dig. Den tröghet och rädsla för förändringar som Oxen lider av gör också att du lätt fastnar i gamla mönster. Slutligen: Ditt intresse för mat, dryck och allt livets goda leder ofta till ett frosseri som är mycket osunt.

Hahah japp tjurskallig är jag! Svartsjuk?? Jo men inte överdrivet!Har någon sårat mej kan jag vara femjävlig!
Förändringar är jag inte rädd för så länge det inte gäller familjen!
Mat gillar jag ja!! Både att laga och äta men frosseri??? Nääääää

Relationer


Kärlek och sensualism är bland det allra viktigaste i ditt liv och du mår inte bra av att leva ensam i några längre perioder. Du är en lojal och trofast partner, men ditt stora problem är svartsjuka. Du vill äga den du älskar! De tecken som passar dig bäst är KRÄFTAN, JUNGFRUN och STENBOCKEN. Med Kräftan blir det mycket myspys och hemmatrivsel. Skumbad, gourmetmiddagar och små presenter...det är snudd på att det blir för mycket av det goda och att ni blir för uppslukade av varandra! Med Jungfrun delar du intresset för växter och natur, ni har samma praktiska syn på saker och ting och anpassar er smidigt till varandra. Detsamma gäller med Stenbocken, fast här finns en risk att ni blir för beroende av status och prylar eftersom ni båda är rätt så materialistiska. SKORPIONEN är du ofta våldsamt attraherad av, men se upp! Det blir en berg- och dalbana som få orkar med i längden, och ni kväver varandra med svartsjuka. Några större utsikter till harmoni finns inte heller med VÄDUREN, TVILLINGARNA eller VÅGEN. Tvillingen med sitt snabba tempo och kvicka intellekt ger dig komplex, och tillsammans med Vågen sjunker du in i passivitet. Däremot är LEJONET en intressant partner för dig. Ni dras till varandra, ofta mot er vilja. Det blir inget lätt förhållande, men ett mycket händelserikt. Ni är båda envisa, och om ni satsar på samma mål blir det väldigt mycket gjort. dessutom uppskattar du Lejonets generositet. SKYTTEN kan du glömma, ni har föga gemensamt och en Skytt är på väg bort innan du ens har märkt att han/hon fanns där. VATTUMANNEN och du rör er inte heller inom samma sfär, i regel undviker ni instinktivt varandra. Däremot FISKARNA är helt rätt. Din stabilitet och Fiskens känslighet blir en perfekt blandning. Dessutom är ni båda mycket romantiska, så vardagen kommer alltid att förgyllas av champagne och röda rosor. En annan OXE slutligen blir det för tråkigt med. Ni hamnar i rutin direkt och skyller på varandra. Nej, satsa på en FISK eller KRÄFTA!

Vad ska jag säga??? Har haft en skytt nu i 4 år och än har han inte gått!?:))En vattuman har jag barn med..En våg har jag varit gift med!


Jag utmanar i min tur..Den som vill!!! :))


Kommentarer
Kattis

Jag vet vad du menar.

Jag ärinte poppis nånstans ingen ringer längre. Men här är jag lite omtyckt iaf.

Kram, nu är det middag!

2008-07-13 @ 18:47:53
URL: http://kattis11.blogg.se/
Susan

Jag är också oxe=) Ska anta utmaningen om ett tag. Måste kolla allt som hänt. Vårt internet strulade imorse så jag måste ju kolla igenom allt nu så jag inte missar något:P

2008-07-13 @ 18:47:59
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
ejmis

Det är fler än jag som slumrar framför tv:n alltså... ;)

Brukar spela in för säkerhets skull.

2008-07-13 @ 18:48:29
URL: http://ejmis.blogg.se/
ejmis

Jag behöver ingen påknapp, jag slocknar helt av mig själv.

2008-07-13 @ 18:51:16
URL: http://ejmis.blogg.se/
ejmis

Jag tror det ligger i generna...både mamma och brorsan är precis lika...A kan bli helt galen på oss 3 om vi ser tv tillsammans...snarkningar hela tiden säger han...vi turas liksom om ;)

2008-07-13 @ 18:56:25
URL: http://ejmis.blogg.se/
fia

hej hej , hamnade på din sida av en ren slump , är helt ny på detta och tycker det verkar skit kul , har dock ingen aning om hur man gör om sin blogg sida med html koder och sånt vore verkligen kul o lära sig ==) , hör av dig om du har lust . Fia

2008-07-13 @ 19:09:38
URL: http://ffiiaas.blogg.se/
Susan

Done=)

2008-07-13 @ 19:24:18
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0