Bröllopsbestyr

Jag ska ju som ni vet vara Toastmadame på ett bröllop
i juli .Såg förresten att man kan kalla sej ToastMOSTER om man
vill ,vilket lät väldigt trevligt då jag är just det till brudgummen.
Moster alltså..
Det är han och den vackra Lenita som ska bli man och fru!

Detta är ett uppdrag jag tagit på största allvar!

Har väldigt kul just nu då jag sitter och planerar tal och andra små
saker kring bröllopet!
Det kommer bli så vackert!
Mycket  eller mest för att det är ett par otroligt förälskade ungdomar
som ska gifta sej!
Inte ett öga kommer vara torrt!
Själv tar jag vattenfast mascara den dagen! Tro mej!
Min favoritvisa kommer sjungas i kyrkan,bara det får mej att rysa!

Nu ska jag återgå till rosa ballonger och bröllopstal!



Kommentarer
Lenitha

Nu gråter jag! Dikten och det här inlägget, jag kan inte hålla mig!

Jalla tröstar, om än lite oförstående... ;)



<333

Jag älskar dig så mycket Ann!

2008-06-09 @ 19:56:33
URL: http://guldiwa.blogg.se/
Lenitha

Nu måste jag lyssna på Av Längtan Till Dig och gråta lite till ;)

2008-06-09 @ 20:04:16
URL: http://guldiwa.blogg.se/
Marica Rödebäck

Jag vet inte =/ Har försökt komma på nåt fel jag kan ha gjort, men kommer inte på nåt, förutom att jag kanske hade den i förlänge i ugnen... Menmne.

2008-06-09 @ 21:04:14
URL: http://rodeback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0