Gomiddag!

Håhå! Vilken dag!
In och kolla så mor o far levde...det gjorde dom i skuggan på en bänk utanför sitt hus!
Först in till stan och hämta Issas presenter..
in på Cubus...turkos tunika slut!
Bort till Birsta City...det har ni aldrig hört i min blogg
förrut:))
Hämta Håkans glasögon...In på Cubus...tunika slut!
NEJ!
Förtvivlan såklart...men jag har ett ess i bakfickan jag inte kan berätta...
Tunika kan hittas:))
In på intersport..Håkan köpte skor!
In på IKEA billig korv till lunch!
In på Vickans skola...gymnastikuppvisning/show...superduktiga!
In på Lidl ..handla lite smått o gott!
Hem!
Hämta Abbe!
Till Veterinär!
Öroninflammation och överfyllda analsäckar...phu!
Till apoteket!
Hem gåendes då han ville bajsa oavbrutet..hett! Varmt! Hett igen!
Nu verandabalkongen med en kall öl! Det är vi värd!
Sedan grilla....


Kommentarer
Titti

Här är det så varmt att vi inte ens kan vara i skuggan. Har inte vågat titta på termometern heller!

Lät gott med en kall öl. Ska lägga några i kylen och ta när barnen lagt sig tror jag! (fast det är inte gi med öl va?) Ähh, skit samma! Dricka bör man, annars dör man!

2008-06-05 @ 16:46:17
ejmis

Fattar inte att du orkar springa i affärer i den här värmen... ;)

2008-06-05 @ 17:46:29
URL: http://ejmis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0