Hon med saaben

Nu sa säkert bilförsäljaren kärringjävel då vi la på!

Vi har nu i två veckor väntat på servicebok,instruktionsbok ,reservnyckel
och tid på verkstaden för 3000 mila service!
Har vi fått det??? Nä!

Han lovade mej fredag för en och en halv vecka sedan att ringa mej
som i början på förra veckan! Har han gjort det?? Nä!

Nu ringde jag och påpekade att nu ska sakerna fram till varje pris och att vi nu väntat tålmodigt
och vill ha en form av kompensation!

Visst visst! Blev svaret ...det fixar vi.
Jag ringer dej under dagen...
Tror ni han gör det??? Nä inte jag heller..
Men då finns det någon som kallar sej hans chef antar jag.
Och denna någon kommer då att få sej ett samtal från denna Ann...


Kommentarer
ejmis

Heja Ann!!! På dom bara!!!

Typiskt att servicen blir dålig när köpet är klart..=(

2008-06-02 @ 09:36:19
URL: http://ejmis.blogg.se/
Grannen under

Tjena! Nä, hunden satt inomhus. Men detta ylande hördes nog över hela Örnen.

Jo då, mat 4ggr perdag är INGA problem! bara han renoverar så lagar jag mat =)

Nu är det bara 10 dagar kvar tills Krille kommer hem =))Nu längtar man så man håller på att dö =)

Kram Jenny

2008-06-02 @ 10:02:04
URL: http://frubempas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0