joho

Jahapp!
Blev en långdag på Birsta...
Började emd parkeringsgaraget så klart!
Erbjudanden och en bilgodispåse!
Allt gratis är gott vet ni väll!

Stegen styrdes mot BikBok där jag köpte denna!!
En långskjorta...på andra bilden ser ni hur ärmen ser ut samt mönstret!
Superfin tycker jag...125 Kronor på rea så klart:))


Där efter gick vi mest och småkollade...träffade bekanta som vi talade med och bara myste då regnet
stod som spön i backen..
In på IKEA det bar och tro det eller ej men jag handlade bara glas:))
Sedan var det lunchen ...Håkans val föll på MAX..ingen direkt surprise
men han fick bestämma så då blev det så:))
Gott var det ju såklart!

Citygross var vi sedan iväg på och jag köpte hårfärg och lite grönsaker..
Därifrån til COOP där köttfärs och kyckling inhandlades...
Där efter till videoaffären och hyrde en film vi ska se ikväll..
Återkommer om titeln då jag glömt det?!

Ja sedan hem ,drack lite kaffe...och somnade i soffan båda två..
Jag ovanpå Håkan så nu luktar min tröjja karl:)) GOTTIT!

Nu snart mat...återkommer där med:))


Kommentarer
Nettan

Kul med reor.

Jag hittade lite saker till min yngsta idag på rea ockå. Inte planerat, men då blir det ändå roligare.



Snygg skjorta !



kram

2008-06-28 @ 15:40:52
URL: http://hasselby.blogg.se/
Pia

Den va jätte söt...125:-..Vilket bra pris...

2008-06-28 @ 16:01:24
URL: http://fjomparna.blogg.se/
Blueonline

Very well done site! Please keep up the good work.

2009-08-28 @ 10:00:22
URL: http://blueonline.blog.ca


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0