Midsommar del 4

Här kommer lite blandade kort  som knäpptes under dagen..
Linslusar är vi allihopa var sången som sjöngs kring vår stång som ni förstår:))


1)Tobbes tunga eftergröna halstabletter..scary!:)
2)Lenita och Thomas
3) Annica och Vickan i skaparanda
4) Åh så skönt!!!
5)Min stora tjocka far:))

1)Tobbefisen!
2)Annica dansar...tjusigt!
3)Syrran och Chrissi skapar midsommarstång
4)Brorsans sambo Gurli..



1)Kusinerna Vickan och Chrissi
2)En grupp släktingar
3)En grupp till
4)Stefan vilar huvudet på sin fru:)


1)min äldsta bror Janne
2)Annica med sonen Emli
3)Aja ...Annica och Stefan är gifta:))
4)Min vackra man <3


1)Min äldsta syster Eva
2)Eva och jag
3)Och Eva och jag igen..
4)Eva Tobbe och jag...ja min son är lite lik Gene Simmons:))



1)Jaha....Annica Och Stefan igen:)
2) Annica och jag...
3) Thomas och Emil..


Kommentarer
Annica

Godmorgon!

Vad är det första man gör nä man vaknar?

Jo jag knäpper på datorn och går in här och kollar efter avslöjande bilder... :-D

Fasen vilken snygg tunga jag har! ;-)

KRAM!

2008-06-21 @ 09:07:57
URL: http://anja72.blogg.se/
Kattis

Hihi, hela gängt verkar vara av samma sort, hhelt tossiga. Åh, vad roligt.

2008-06-21 @ 09:15:55
URL: http://kattis11.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0