Sköna torsdag

I dag strålar solen från klarblå himmel och det är redan
14 grader varmt ute!
Lovley!
Sista dagen för Tobbe på fotbollsskolan och inte en droppe regn
har fallit på dom! Otrolig tur!
Han har som mej lätt att bli brun och är som en
pepparkaksgubbe fast med glasyr..
Dvs vita smalben (benskydd o strumpor)
och en vit rumpa....(shortsen)

Idag ska ju också doktorn besökas..skönt...men
ändå varje gång lite..eh..jobbigt?
Men jag har en bra doktor...absolut!
Noggrann och lyhörd!

Handling ska ske och tvätt...IKVÄLL?? Uh..taskig timing
Men vill man ha rena kläder så måste man..

Vad gör ni idag då?
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Kommentarer
ejmis

God morgon min vän!

Sista arbetsdagen innan semestern =)

Måste handla efter jobbet...inget bra val av handlingsdag kanske men så blir det.

Ha en bra dag!

2008-06-19 @ 06:15:58
URL: http://ejmis.blogg.se/
Titti

Godmorgon!

Ja ibland undrar jag vad jag gett mig in på, men efter 10 min lugn så är jag säker på att det är det här jag vill mer än allt annat!

2008-06-19 @ 06:21:30
Gabbi

Morning honey!!

I dag blir det stan!!

Skorea överallt jue!!!

Ha bästa dagen!!

Kramen

2008-06-19 @ 07:08:45
URL: http://mamsen71.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0