Trollslända nej tack

Dottern kom upp kvart i sex...
Tittade på klockan och konstaterade det var en timme
kvar tills mobilen hade laddats i 12 timmar...
Djupa suckar hördes..
Sedan konstaterad hon att hon var glad hon inte
var en trollslända då dom bara lever 24 timmar..
12 av dom 24 hade ju gått till att ladda mobilen
och så hade bara 12 varit kvar att grejja med den..
Ja jisses!

Uppdaterat...09.03

NU funkar allt med mobilen och musik är inlagt!
Det var tydligen det viktigaste...inte att man kan ringa med den:))
Nu studsade hon ut från duschen och hög musik kom farande ut
i hallen...
Tjo...där gick hon förbi med turban på huvet
med ett fånigt leende på läpparna..
Hon är nöjd då är jag nöjd..


Kommentarer
Linda

hEJ DÄR,KIKA IN PÅ MIN BLOGG O VAR MED I MINA TÄVLINGAR,GLITTER & GLAMOUR TÄVLING+ EN TÄVLING SPONSRAD AV KITSCH, DÄR DET ÄR ETT ROLIGT TEMA, BÄST HISTORIA VINNER;)

2008-06-11 @ 09:27:32
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Nursen

Ja just du bor ju uppåt i landet kanske kostym vore eller skoter overall..:)



Ha det bra ändå kramiz

2008-06-11 @ 09:30:13
Kattis

Visst är dom underbara. Så glada dom kan bli. Fast du var ju himla glad för din ROSA mobil. ;P

Aktiva-listan uppdateras 250ggr om dagen tror jag.

Nu duggar det här.

Kram

2008-06-11 @ 09:41:06
URL: http://kattis11.blogg.se/
Nettan

Jag förstod inte det där heller.

Jag trodde också att man skulle kunna ringa på mobilen, men fick sitta uppe på kvällen och sätta in låtar så min dotter kunde lyssna på.



Kramiz

2008-06-11 @ 11:07:16
URL: http://hasselby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0