Blääääää

Jaha vilket lattjo väder det är ute inte alls!
Regn,snö,hagel....det är ju iallafall varierande..

Ja ilskan jag hade igår kväll sitter i!
Det är ju bra det då jag ska ringa sedan!
Var så arg i går att jag inte visste hur jag skulle bete mej...
Då Håkan kom hem och vi lade oss fortsatte jag vräka ur mej galla
över Com Hem och han SOMNAR ....han blev vaken relativt snabbt
att min röst då jag frågade"somnar du då jag pratar"

Själv kunde jag inte somna ..hade alldeles för mycket adrenalin i kroppen...
Ringde även Håkan då han var på hockeyn och skällde på han också..
Ja vaddå! Måste ju skälla på någon och kundtjäst hade vid det laget
stängt ju!


Kommentarer
Titti

Haha, jag ringde D på jobbet strax efter 4 inatt och skällde på honom. Det var ju hans fel att barnen var vaken! Han hade inte ställt babyvakten i laddaren, så den tjöt som en mistlur och väckte oss! Det klart han ska få veta det!

2008-03-12 @ 09:04:30
URL: http://dagarimittliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0