Bröllopsplaner

Nu har Tomas och Lenita varit här och vi har pratat bröllop!
Det kommer bli så bra Lenita! LOVAR!

Så skönt att känna dom har fullt förtroende för mej vad gäller
många saker som jag själv vet jag är bra på!
Såsom matplanering och dylikt!

Det kommer bli ett så vackert bröllop mycket beroende på att
det är så mycket kärlek inblandat!!!!!!!!!!
Lite musik har vi lyssnat på också...
Jag kommer vara en gråtande Toastmadame under själva akten..
Det får dom ta...

Mitt tal har jag redan börjat på!
SÅ enkelt att göra det då det är två personer som jag älskar så innerligt!!!


Kommentarer
Camilla

kul med bröllopsplaner

2008-03-08 @ 15:49:59
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Emma

Om du inte redan svarat på dagen fråga får du gärna göra det i min blogg :)
emjas.blogg.se

2008-03-08 @ 16:17:13
URL: http://emjas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0