Han slipper inte!

Ja nu är vi hemma efter en tur på IKEA och Birsta City!
Hem vi kom med:
Ett par kamouflagetäckisar till Tobbe.Rea 69 pix! Som hittat!
Ett par fingerskidhandskar till Tobbe ..
En tröjja till Tobbe med Läderlappen på...Rea 35:-
En ny vit musmatta
42 rosa doftljus
6 rosa ljuslyktor
Ett grått pennställ
Ett Knallrosa block från Lagerhaus med texten
"just write it down or forget it Forever"
Två väckarklockor(?)
En matta
Två stycken glödlampor som gör att det lyser rosa(till vickans rum)
2 paket Elitseriehockeykort till Tobbe
Ett par svarta tights till mej..
2 pizzabitar i min mage
och en korv samt en milkshake i Vickans
Men tro nu inte han slipper IKEA i morgon kväll!
Närå har han lovat så har han!


Kommentarer
Jencie

Svar: visst är han, störtskön tidning verkligen!

2008-03-04 @ 14:06:36
URL: http://jencie.blogg.se
Lenitha

Hihi, kollade på min statistik på bloggen och såg hade den hade gått i topp den 11:e februari, så jag var in och tittade vad du hade skrivit då, och det var den dagen du hade skrivit min blogg som en du gillar :P
Förstod nästan att det var tack vare dig som jag fick fler läsare än vanligt ;)
Syns ikväll!

2008-03-04 @ 14:06:47
URL: http://guldiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0