Home ...

Jamen äntligen hemma!
Har varit iväg sedan klockan halv tio !
PHU!
Men mycket  har vi hunnit ..det är bra!
Skjutsade först mina föräldrar på affären....
Tankade..
Skjutsade hem föräldrar...
Åkte till Håkans förälsrarmed hockeybiljetter..
Hämtade biljetter till Issa och Emil..
Hämtade Tobbe..
Var på föräldrakvart med Vickan......Håkan och Tobbe handlade under tiden..
Och sedan äntligen hem!

NU marinera kyckling!

Vad har ni gjort i dag!?
Skor till bröllopet kommer snart.....alltså eventuella skor :))


Kommentarer
Elin

Det ska du vara glad för, tycker jag. INte kul attt daldrig kunna ha en snygg bh, alla kläder ser fördjävliga ut på.. ja.. helt enkelt bättre med små eller lagom..

2008-03-14 @ 15:05:41
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Elin

Jag har breda vader och vill ha smala slanka, min vän har smala slanka och hon vill ha breda, hon har komplex för sina smala och tycker det är SÅ snyggt med breda.. Galen är hon säger jag!

2008-03-14 @ 15:09:12
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Elin

Ja de e så lustigt det. Funderar faktiskt på att locka mitt korta hår i morgo. jag tror att det blir elegant.. hmm.. tål att fungeras över..

2008-03-14 @ 15:17:44
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Anki

Jag och Axel har varit vid Sidsjön och matat fåglar och är nu på jobbet och fått kaffe men ska snart åka hem.
Hej Timrå !
Du vi får höras nått som sagt var och ses efetr påsk nån gång. Helena hälsar jätte mycket.
Kram Kram

2008-03-14 @ 15:19:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0