God morgon

Morning!
Jag är som vanligt vaken med tuppen!
Håkan snarkar och snusar!
Dagen igår var perfekt om nu någon trodde annat!
Handlade såklart men tar det mesta idag.
Gårdagens inköp blev...

En tröja på Gina
Beckhams parfym på Cubus
Hello Kittysrumpor 5 par på H & M
En ring formad som ett hjärta på H & M
3 par supersöta trosor på Gina
rosa salt o pepparkar formade som hjärtan på Lagerhaus
En supersöt diskhandduk med rosmotiv på Lagerhaus
Disktrasor rosa såklart med hjärtan på Lagerhaus
Potatisskalare,konservöppnare och glasskopa i transparent
turkosblå plast på Lagerhaus...

Igår  kväll var vi på Mongolisk restaurang och åt...jättegott!

Nu är det flera som vill ha datorn här tror jag!

Ha en underbar dag!
Nu ska jag snart väcka Håkan så vi får frukost...
Jag har spring i benen...*S*

Kommentarer får jag ta sedan!

Puss o Kram


Kommentarer
Jonna

Godmorgon:)

2008-05-02 @ 06:25:03
URL: http://JONNAat.blogg.se
Anonym

Vad kul ni har?! Eller vad tycker Håkan om all shopping?

2008-05-02 @ 07:22:58
Weceedee

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2010-10-05 @ 13:16:05
URL: http://www.weceedee.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0