Hej å hå....

Barn eller  iallafall ett ivägskickat på skolan..
Sambo på chefsträffsmöte eller hur det var..
Jag hemma med en lite för öm rygg idag..

Nu skiner solen iallafall och värmer då den är framme....skönt!

Vet ni? Vi ska till stockholm igen....inte nu men inom snar framtid...
Ska ner med mamma o pappa...
Efter pappas sjukdom i december får han ju inte köra bil mera och dom
är van att ta en tur neråt på sommaren och stanna och rasta efter vägen som min mamma
tycker är det bästa som finns!

Då båda har rullatorer nu för tiden och mamma måste ha rullstol med då hon åker
så långt så kom vi på att vi kör dom såklart!
Vi får ju en tur till huvudstaden och dom blir också nöjda..
2  flugor på smällen..

När det blir är inte planerat men inom snar framtid ...
Kul!



Kommentarer
Helena

Låter som ni hade en toppendag igår:)
Åh va kul att åka till Stockholm igen...avis jag blir...men vi får försöka spara så gott det går till det stundande bröllopet (det går sakta men säkert framåt)

2008-05-13 @ 09:53:56
URL: http://helu76.blogg.se
mingla

håller på med ett skolarbete om just blogging och jag undrar om du får betalt för att blogga? vore snällt om du ville svara.

2008-05-13 @ 09:56:21
URL: http://heymingla.blogg.se
camilla

du har så söt blogg :)

2008-05-13 @ 13:12:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0