Tisdag

I dag ska jag först och främst ut med Abbe!
Sedan börjas det....Målandet!
Kul göra...lite enklare än hallen då det bara är två hela väggar samt en med fönster..
Mindra småställen med andra ord...
Maskeringen tog i och för sej en evighet men nu är det gjort!

Så någon gång här på morgonen kommer jag försvinna då internet måste dras ur
för dosor och dylikt till routern..(heter det så?) Står i vårt sovrum..
Nästa gång ni hör ifrån mej är då det är färdigmålat förhoppningsvis!
I morgon är planen att fondväggen ska upp.Torsdag ska golvet in och
Fredag blir stora köraskrottilltippenoch köpamöblerdagen!
Så skönt det ska bli när det är klart!
Ser fram emot resultatet:))



Kommentarer
Kattis

Så, det är lite att göra ett tag framåt.

Kul, fast jag är glad att jag slipper. JAg tycker vi renoverat detta hus varje år. Nu får det rasa ihop ett tag. :-)

Må gott!

Kram

2008-05-27 @ 05:38:37
URL: http://kattis11.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0