Utmanad

Jag har blivit utmanad av Cimsan och Rara A

Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
Lägg ut detta med dina svar på din blogg,
byt ut mina svar mot dina och utmana dina vänner

1. När gick du upp idag?
04.45

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter..så klart =)

3. Senaste filmen du såg på bio?

Måste varit Arn

4. Favorit TV - program?
DH,Greys Anatomy och Scrubs..äh...jag gillar ju alla serier...serienörden nummer 1!

5. Vad åt du till frukost?
En rågskrålla med keso


6. Vad är ditt andranamn
Viktoria


7. Din favoritmat?

Grillat i alla former!

8. Vilken mat gillar du inte?
FISKBULLAR!

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
No idea...

10. Vilken bil kör du?

Kör ingen för då kommer polisen och tar mej..men äger
en saab 9-5 -06


11. Vilken är din Favoritmacka?

Varma mackor med kyckling och currysås..

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Småaktighet,falskhet,girighet.

13. Vilka är dina favoritkläder?
Det är jeans....jag kommer begravas i dom!

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Maldiverna igen!

15. Favoritklädmärke?
Inget märke alls...

16. Var vill du dra dig tillbaka?
Håkans famn är alltid ett mysställe...

17. Favorit tid på dagen?
Morgonen...innan alla vaknat


18. Var är du född?
På Sundsvalls BB

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Hockey,Innebandy,fotboll


20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Ska jag skicka det då?


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Nämen jag SKA ju inte skicka det ju!

22. Coca Cola eller Pepsi
Gillar inte dricka alls...men Coca om jag måste


23. Fotboll eller ishockey?
Hockey

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Morgonmänniska

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
JAPP! Men....hemlis!:))

27. Vad ville du bli när du var liten?
Bibliotekarie...ja jag vet.Skratta ni...INGEN som känner mej tänker sej mej på ett tyst bibliotek!


28. Bästa barndomsminnet?
Hela min barndom är ett långt bra minne


29. Varit i Afrika?
Nope

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nä... men en Ford Mustang:))

31. Varit med om en bilolycka?
Jopp

32. Favoritdag i veckan?
FREDAG!


33. Favoritblommor?
Bara dom är rosa så duger dom!

34 Favorit - snabbmatsrestaurant
Max

35 Äger du en cykel?
Japp


36. Vem fick du senaste mailet från?

Syrran kanske???


37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
IKEA vad annars

38. Läggdags?
Troligen när jag är trött

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Har ju inte skickat det...jäkla tjat! ;))

40. Senaste personen du delade en middag med?
Håkan,Issa,Pontus,Evelina,Vickan,Tobbe


41. Vad sysslar du med just nu?
Skriver på tangenterna..eller knappar på dom då..

42. Favoritfärg
Hahahahahahahahaha

43. Hur många tatueringar ?
Noll men Pontus(bonussonen) och jag ska tillsammans
gå till tatueraren då han blir 18 i september..

44. Hur många sänder du det här mailet till?
Skickar det ju inte....suck!
 
Jag utmanar

Annica

Lenita


Calmen


Kommentarer
ejmis

Kul att läsa =)

Här kommer en utmaning till!!

http://ejmis.blogg.se/2008/may/utmaning-1.html#comment

2008-05-14 @ 11:53:15
URL: http://ejmis.blogg.se
Viktor

Kul grej! :)

2008-05-14 @ 11:58:05
URL: http://calmen.blogg.se
A

Men hör du....
Fiskbullar är ju smaskens =D
I dillsås......*slurp*

2008-05-14 @ 12:01:50
URL: http://amittilivet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0