Friday night is gonna be alright!

Hello!

Lyssna!
Psssssssscccchhhhhyyyyyy!
Hörde ni???
Bra!
Själv lyssnar jag på White Snake -Here I go again!

Nu ska vi snart fixa käk sedan har jag en väldans
tillgiven man här hemma...Well! kanske är Payback time för mej
med tanke på Birstatrippen;))

Sedan ska vi hångla ner oss i soffan och se Varg Veum-Kvinnan i kylskåpet
Wäää!
Kvinnans plats är iofs i köket Men I kylskåpet!?
Nja!
Och ni som känner mej vet jag var inte särskilt allvarlig där då!

Puss o Kräm på er!


Kommentarer
Helena

Whitesnake, jisses. Vad mysigt vad jag fick en massa flashbacks nu

/Helena

2008-11-21 @ 16:04:22
URL: http://www.marihelena.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0