God kväll i stugan!

Nu är vi nyätna(nåja var någon timme sedan)
Slumrat lite i soffan har jag gjort med en feberhet
son lutandes emot mej...39.4 står termometern på!
Just nu sitter han dock och tar febernedsättande och dricker
cola samtidigt som han tittar på ett program
han måste sett några gånger på cartoon..han kan
nämligen alla repliker dom säger..
Eller så feberyrar han??:))

Vi ska snart se på Dobidoo och mysa ner oss lite till!
Vickan är på partaj hos en kompis med 8 andra och äter tacos och ser film..
Dom får skjuts hem vid tio av en kompis mamma..
Jag har lite huvudvärk...hoppas det är sömnnbristen det beror på och inte
att jag ska få feber jag med;/


Kommentarer
Byggarn

Låter som en härlig fredagskväll!! Krya på dig, och trevlig helg!!

2008-11-07 @ 19:51:03
URL: http://tramlinger.blogg.se/
Susan

Nej, får inre hoppas att du får feber du också.



Hälsa sonen att han ska krya på sig.



Kramar

2008-11-07 @ 20:01:14
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0