Lite fånigt men lite kul

Stal denna av Lenitha!

Jag har kysst...



Ett litet tidsfördriv:

jag har kysst någon..
[x]på kinden
[x]på läpparna
[x]i mitt rum..Jaaaaaaaa i mina ungdoms dar..
[x]i dennes rum
[x]som är yngre än mig.....usch ja...ångest ännu.Christine knows why!
[x]som är äldre än mig..Japps...och då jag räknar måste den mannen nu vara runt 60????
[x]med svart hår
[x]med krulligt hår
[ ]med rött hår
[x]som är kortare än mig...Kan låta svårt att hitta någon men jodå:)
[x]som är längre än mig..hahaha ja det var ju inte så svårt!
[ ]med ring i läppen
[ ]med piercing i ögonbrynet
[x]som jag har precis träffat...japp går skitbra att hångla med okända...Även här är Christine medveten:)
[ x]som är gay/bi
[x]som jag verkligen velat kyssa..eh??? Ja brukar inte kyssa dom jag inte vill!
[x]på semester
[ ]som skulle gå på en date med en nära vän till mig
[ x]som är en god väns bror....haha...har ju barn med en och bor med en...hm! Ett mönster??
[x]på en kyrkogård
[ x]på en konsert
[x]på stranden
[x]i en pool,badkar eller nått liknande
[x]som inte är byxmyndig (nu eller då? det var ju inte jag heller då...)
[ ]som är äldre än mina föräldrar....WHAT!? Då fick jag nog leta på hemmet:))
[x]med färgat hår,
[x]som varit/är en god vän till mej
[ x]som är/har varit med i ett band
[x]som har tatueringar
[x]som har en helt annan stil än mig
[x]i regnet
[ x]någon med brytning....
[x]på en båt
[x]i en bil,taxi eller buss
[ x]på ett flygplan
[ ]någon som saknar en kroppsdel ...räknas hjärnceller?
[x]på bio
[x]en klasskompis/arbetskompis
[ ]som har varit medvetslös...Wey! Det vore väll övergrepp??
[x] jag senare inledde ett förhållande med



Kommentarer
Nettan

Hihi, vet inte om hjärncell räknas som kroppsdel, men nog har man mött en och annan som verkar sakna dem;-)



Hoppas nu han blir frisk snart, sonen.



Kram

2008-11-10 @ 19:10:14
URL: http://abvl.blogg.se/
Susan

Kul med listor faktiskt. Får la ta och "sno" den från dig sen om ett tag...hehe.

2008-11-10 @ 19:15:32
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Maria

Hej min vän :-)

Skönt att ni fick veta vad sonen hade för ont så han kan behandlas...

jag har jobbat och det var skoj :-)

Kram

2008-11-10 @ 19:18:24
URL: http://hippamorsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0