Måste ju vara bra!?

Kladdkaka till frukost borde vara en mänsklig rättighet!
Man mår ju bra av choklad!

Nu har jag varit med Abbe bäddat sängen,startat diskmaskinen och
fyllt i formuläret till Ryggis!
Shit vad mycket det var att fylla i!
Ser fram emot detta enormt!
Kommer så klart att vara jobbigt!
Från 8.00-16.30 varje dag är ju inte ja van att vara aktiv
men jisses så skönt det ska bli ändå!

Nu ska jag snart göra RIKTIG frukost också man kan nog inte leva på
kladdkaka...fast fan vet!;)
Sedan ska jag se på DH och sedan ska jag faktiskt vila lite!
Sovit lite si så där i natt för ryggen så en förmiddagsvila innan
utvecklingssamtalet blir nog bra!


Kommentarer
Tina

Godmorgon på dig!

Hoppas du får en härlig måndag...för det ska jag försöka;)

Kram

2008-11-17 @ 07:45:36
URL: http://tinaz.blogg.se/
Anonym

God morgon!

Kramar

2008-11-17 @ 08:00:27
Nettan

Vänta du tills du kommer till rehaben och får börja fylla i en massa nya papper - fick jag i alla fall - Ha ha !

Mums med kladdkaka !



ha dé

2008-11-17 @ 08:06:23
URL: http://hasselby.blogg.se/
Gabriella

Mmmm... kladdkaka till frukost... Det far man definitivt en mandagmorgon!

Kan tanka mig att det blir en stor omstallning med rehabiliteringen - men viktigt att du gor det! Fast kommer nog att sakna dina uppdateringar du gor under dagen (som jag laser nar jag har trakigt pa jobbet).

2008-11-17 @ 12:13:43
URL: http://ibag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0