Superbt!

Har nog ätit det godaste jag ätit på länge!
receptet hittar ni i denna tjejs blogg.
Älskar sådana grytor!
Vi åt och åt ....

En kladdkaka har jag förmått mej att göra också..
Dels för jag vill ha till Ensam mamma söker och dels för i morgon
kommer Tobbe hit och väntar efter skolan då jag och Vickan ska på utvecklingssamtal.
Tänkte då måste han ju få gofika:)
Deras pappa raggar upp dom sedan.
Detta recept är superbra!

150 g margarin
2 ägg
3 dl socker
1/2-1 dl kakao
2 tsk vanlijsocker
1  tesked bakpulver
2 dl mjöl

Smält margarinet.
Vispa ägg och socker kraftigt.
Blanda ner alla torra ingridienser.
Vispa ihop.
Blanda sist ner margarinet .

In i ugnen ca 175 grader i ca en halvtimme.Varierar lite från ugn till ugn..


Kommentarer
Kattis

Hejsan!

Ja, bröllop är såååå fint.

Hoppas du haft en bra dag, god har det tydligen varit. Jag hungrar ihäl av att läsa alla bloggar som det är recept på.

Ha en skön kväll!

kRam

2008-11-16 @ 17:36:54
URL: http://kattis11.blogg.se/
mie

Hej! Den grytan såg jättesmarrig ut, ska nog göras någon dag. Jag har oxå bakat idag, bullar och dotter bakade en annan kaka, så nu kan man mumsa på kvällen=))). Kram!

2008-11-16 @ 18:03:49
URL: http://mies.blogg.se/
Fru Wile´n

Men ååå vad jag ÄLSKAR kladdkaka!!!! Åååååh vill ha. NUUUUU !

2008-11-16 @ 18:32:06
URL: http://helu76.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0